CGF-CD34 Tedavisi Bursa

CGF-CD34 tedavisi Bursa işleminde, kişinin vücudunda hasar alan bölgelerin iyileştirmesi adına hastanın kendi kanının kullanılmasıdır. Vücutta doku hasarı oluşması durumunda kanın ana yapıları olan trombositler, trombositler üzerinden salgılanan büyüme faktörleri ve CD34 koda sahip iyileştirici ana hücreler hasarın giderilmesinde görev alır.

Vücudun kendi kendini iyileştirme yeteneği bazı durumlarda yetersiz olabilir. Bu durumda bazı doku hastalıkları kronik bir hal alabilir. Kişide kronik bel fıtığı, kronik sinir hasarı, kronik eklem kireçlenme problemleri yaşanabilir.  Kronik hale gelen rahatsızlıklarda trombositler, büyüme faktörleri ve kanda çok az miktarda olan CD34 kodlu iyileştirici ana hücreler konsantre hale getirilerek hasarlı dokuya enjekte edilir. Bu işlem sonrasında vücudun kendi kendini iyileştirmesi sağlanabilir.

CGF-CD34 tedavisi Bursa şehrinde kliniğimizde başarıyla uygulanmaktadır. Kliniğimizi arayarak Dr. Mehmet Mustafa Ertürk’ten tedavi hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

CGF Nedir?

Concentrated Growth Factor kısaltması olan CGF, konsantre edilmiş olan büyüme faktörleri olarak ifade edilebilir. Büyüme faktörleri kişinin dokusuna uygulandığında iyileştirici özelliği bulunur. Kan üzerinden direkt verildiğinde dolaşımda bulunan kök hücreler 7-10 gün içinde normalden daha çok olur.

CD34 Nedir?

CD34, tüm hücrelere dönüşme yeteneği olan ve kemik iliğinde yer alan hücreler olarak nitelendirilebilir. Bu hücreler ana hücre olarak da isimlendirilir. Vücutta kan dolaşımında da çok az miktarda yer almaktadır. CD34 hücrelerinin en önemli özelliği uygulandığı doku üzerinde direkt olarak o dokuya ait hücrelere dönüşebilmesi durumudur. Vücutta sinir hücresi, kıkırdak hücresi gibi iyileşme şansı olmayan dokularda iyileşme sağlar.

CGF ve CD34 Nasıl Elde Edilir?

Büyüme faktörleri ve CD34 hücrelerinin elde edilmesi için hastadan kan alınması gerekir. Alınacak kan miktarı hasarlı doku genişliğine göre değişiklik gösterir.  Hastanın hasarlı dokusuna göre 20-80 cc arasında kan alımı söz konusudur.  Belirli aralıklarla ve belirli sürelerle özel tüplerde santrifüje edilme işlemi yapılır.

Uygulama sonrasında tüplerde kan ve pulcuk açısından zengin katman, CGF katmanı ve CD34 katmanı bulunur. Elde edilen katmanların tamamı farklı enjektörlerde bir araya getirilir. Daha sonra aktivasyon için ozonlama işlemi gerçekleştirilerek tedaviye hazır hale getirilir.

CGF-CD34 Tedavisi Hangi Hastalıklarda Uygulanır?

Bursa CGF-CD34 tedavisi birçok hastalığın tedavisinde başarılı olarak kullanabilmektedir.  Bu tedavinin uygulanabildiği yöntemler şu şekilde sıralanabilir;

• Bel ve boyun bölgesindeki fıtık ve sinir sıkışması tedavisi
  • Diz bölgesinde kireçlenme şikayetleri
  • Dizde bağ ve menisküs yırtıkları
  • Kıkırdak doku zedelenmesi
  • Diz ve omuz bölgesinde tendon iltihapları
  • Omuzda travmatik yaralanma sebepli sekel ve eklem kireçlenmeleri
  • Tenisçi dirseği ve golfçü dirseği
  • El ve dirsek bölgelerinde tendon iltihaplanmaları
  • İyileşme gerçekleşmeyen yara tedavileri
  • Estetik amaçlı olarak yüz gençleştirme, cilt yenileme
  • Saç dökülmesi tedavisi

CGF-CD34 tedavisi son yıllarda çok daha çeşitli hastalıklarda kullanılmaya başlamıştır.  Kas ve iskelet sistemi hastalıkları, yara ve yanık tedavisi gibi işlemlerde de etkili doğal bir tedavidir. Yaşlanma karşıtı uygulama ve saç dökülme tedavilerinde de uygulanabilir.  Tüm vücutta, yüzde cilt kırışıklığı, sarkma, akne izi, çatlak ve leke tedavisinde de uygulanmaktadır.

CGF-CD34 Tedavisi Nasıl Yapılır?

CGF-CD34 tedavisi işlemlerinde elde edilen serumların yarısı hasarlı dokuya enjekte edilir. Hastanın hasarlı dokusuna verilen karışım doku iyileşme sürecini hızlandırır. Ayrıca hasarlı dokunun işaretlenmesini sağlar ve dolaşımda bulunan kök hücre ve iyileşmede görevli kan hücrelerinin hasarlı dokuya ulaşmasını sağlar.

Uygulama sonrasında vücuttaki tüm iyileştirme potansiyeli hasarlı doku için harekete geçirilir.  Kan pulcuklarında elde edilen zengin katmanın ozon aktivasyonu yapıldıktan sonra hasarlı dokunun çevresine uygulanır ve iyileşmenin devam etmesi sağlanır.

CGF-CD34 Tedavisi Kimler İçin Uygun Değildir?

Bu tedavi bazı durumlarda uygulanmamaktadır. Bu durumlar şöyle sıralanabilir;

• Kan sayımı incelemesi sırasında platelet sayısı yetersiz olanlar
  • Aktif enfeksiyonu olan hastalar
  • Kanama hastalıkları olanlar
  • İşlem günü kan sulandırıcı ilaç kullananlar
  • Kronik karaciğer hastalığı olan kişiler
  • Son birkaç yıl içinde kanser öyküsü olması durumunda uygulanması önerilmez.

CGF-CD34 Tedavisi Kaç Seans Sürer?

Bursa CGF-CD34 tedavisi seans sayısı hastanın ihtiyacına göre değişir. Genel olarak 3-6 seans arası yeterli olarak görülmektedir. Hastada ilk enjeksiyondan sonra faydaları görülebilir. Estetik amaçlı uygulamalarda hastanın birkaç gün sonra cildinde sağlıklı görünüm ve parlaklık ortaya çıkmaya başlar.  Bu parlaklık ve sağlıklı görünüm zamanla artar. Seansın her yıl 3-4 defa tekrar edilmesiyle gençleştirici etki kalıcı hale gelebilir. Hastanın durumuna göre seanslar 1-3 ay arasında tekrar edilmektedir.

CGF-CD34 Tedavisi Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

Hastalar uygulama sonrası bazı noktalara dikkat etmelidir. Bu durumlar şöyle sıralanabilir;

• Uygulama yapılan bölgenin birkaç saat yıkanmaması ve temizlenmemesi gerekmektedir.
  • Operasyon uygulanan bölgeye 1-2 gün boyunca makyaj malzemeleri uygulanmamalıdır.
  • Hasta belirli bir süre havuz ve denize girmemelidir.
  • Enjeksiyon işlemi sonrası anti-enflamatuar ilaçlar kullanılmaması önerilmektedir.
  • Hastada işlem sonrası ağrı ve hassasiyete karşı ağrı kesici reçete edilebilir. Bu durumda doktorun belirttiği şekilde ağrı kesiciler kullanılabilir.
  • Bölgede kızarıklık gibi yan etkilere karşı soğuk kompres uygulaması önerilir.

CGF-CD34 Tedavisinin Yan Etkileri var mı?

CGF-CD34 tedavisi sonrasında hassasiyet derecesinde bir ağrı yaşanabilir. Operasyon sonrası farklı bir yan etki oluşmaz. Ağrı ve hassasiyet şikayetlerine karşı da buz uygulaması ve parasetamol türünde ağrı kesiciler yeterli olur.

Bursa CGF-CD34 Tedavisi Fiyatları

Bursa CGF-CD34 tedavisi fiyatları uygulama yapılacak alanın genişliği, hastalık türü, alınan kan miktarı, seans sayısı ve hastanın şikayetlerine göre değişiklik gösterebilir. Uygulamada hastanın kendi kanı kullanıldığı için beklenen bir yan etkisi de yoktur. Son derece pratik bir uygulamadır ve CFG tedavisi sonrası hasta aynı gün günlük hayatına dönebilir.

Bursa’da CGF-CD34 tedavisi hakkında detaylı bilgi almak için kliniğimizi arayabilir ve Dr. Mehmet Mustafa Ertürk’le randevu oluşturabilirsiniz.