Gençlik Aşısı Bursa

Gençlik aşısı Bursa uygulaması, yaşlanmaya bağlı olarak ortaya çıkan etkileri gidermede kullanılan etkili bir tedavi yöntemidir. Gençlik aşıları H-100 aşısı, Jalupro ya da IAL Sistem olarak da adlandırılmaktadır. Bu uygulama kişide ortaya çıkan yaşlanma sürecini yavaşlatma ve yaşlanma etkilerini azaltma işlevine sahiptir. Gençlik aşısının en önemli avantajı bir cerrahi müdahale olmadan hemen etkisinin ortaya çıkmasıdır.

Gençlik aşısıyla cilde saf halde hyalüronik asit uygulanır. Böylece cildin yenilenmesi ve ciltte sıkışma başlaması sağlanır. Yaş ilerledikçe yaşlanmaya bağlı olarak ciltte bazı deformasyonlar oluşması çok normal bir süreçtir.  Kişinin düzenli ve yeterli uyku uyuması, yeterli oranda su tüketimi, dengeli beslenme, güneşin olumsuz etkilerinden kurtulma, sigaranın olumsuz etkilerinden kaçınma ve cildin yeterli derecede nemlendirilmesi cilt sağlığı açısından çok uygundur.

Gençlik aşısı uygulanan kişilerde zamanla ortaya çıkan ciltte görülen kırışıklık, sarkma ve deformasyonlar ortadan kalkabilir. Bu uygulama ile cildin kolajen ve elastin aktivitesi arttırılır. Böylece ciltte doğal bir nemlenme ve canlanma görülür.

Gençlik aşısı Bursa şehrinde kliğimizde yapılmaktadır. Detaylı bilgi için iletişim kanallarımız üzerinden bizi arayabilirsiniz.

Gençlik Aşısı Hangi Durumlarda Uygulanabilir?

Gençlik aşısı cildin kendini yenileyebilme yeteneğini hızlandıran ve ortaya çıkaran bir uygulamadır. Kişide cilt sorunları ve yaşlanma karşıtı uygulamalarda uygulanabilir.

Gençlik aşısı uygulanabilecek durumlar şöyledir;

• Göz, yüz, alın, dudak, boyun ve dekolte bölgesinde gençleşme
  • El üzerinde oluşan kırışıklıkları azaltma ve el dokusunu tedavi etme
  • Göz torbalarını azaltma
  • Yaşlanmaya ve güneş ışınlarının olumsuz etkisine bağlı lekelerin tedavisi
  • Hormonal kaynaklı saç dökülmesi tedavileri
  • Ciltte ortaya çıkan sivilce izlerini tedavi etme
  • Gebelik döneminde ortaya çıkan kilo alımına bağlı çatlakların tedavi edilmesi
  • Kolun iç bölgesinde dizde ortaya çıkan sarkmalar ve çatlakların tedavi edilmesi gibi durumlarda uygulanabilir.

Gençlik Aşısı Nasıl Uygulanır?

Bursa gençlik aşısı hastanın ihtiyaçları ve tedavi planına göre uygulanmaktadır.  Uygulama lokal anestezi altında yapılmaktadır. Hyalüronik asit barındıran bir karışım çok küçük iğneler kullanılarak deri altına hiçbir acı hissetmeden uygulanır.

Hyaluronik asit vücutta bulunan bir bileşendir. Mezoterapi yöntemiyle cilde enjekte edildiğinde tamamen doğal yapıda bir madde olduğu için alerjik bir reaksiyon oluşturmaz.  Uygulamada enjeksiyon olduğu için hafif düzeyde bir his ortaya çıkabilir. Ayrıca bölgede birkaç gün sonra geçecek hafif bir kızarıklık da oluşabilir.

Gençlik aşısında kullanılan iğneler çok küçük yapıda olduğu için iğne korkusu olan hastalarda dahi kolaylıkla uygulanabilecek bir işlemdir.

Gençlik Aşısı Kaç Seans Olur?

Gençlik aşısı seanslar halinde uygulanan bir tedavidir. Bursa gençlik aşısı cildin kalitesi ve tedavi planına göre uygulanır. Tedaviler genellikle 15 gün aralıklarla 3-4 seans kadar uygulanmaktadır. Bazı durumlarda 15 gün aralıklarla 6 seans da uygulanabilir.

Gençlik aşısında cilde belirlenen seans sayısında minik aşılar şeklinde uygulanır. Hastaya uygulanan ilk seanstan sonra ciltte canlılık, parlaklık ve kırışıklıklarda etki kaybının hemen başlaması gözlenebilir. Gençlik aşılarının yılda iki defa uygulanması önerilir.  Bu durumda etkisinin çok daha uzun ömürlü olacağı bilinmektedir.

Gençlik Aşısı Faydaları Nelerdir?

Gençlik aşısı vücutta çok sayıda etki ortaya çıkarır. Gençlik aşısının faydaları şöyle sıralanabilir;

• Yüz, alın, dudak, göz, boyun ve dekolte bölgelerinde kırışıklık etkisi ortadan kalkar ve gençleşme sağlanır.
  • Ciltte yaşlanma ve güneş ışınları sebebiyle oluşan lekeler ortadan kalkar.
  • Yaşlanmaya bağlı oluşan sarkmalar ve çatlaklar ortadan kalkar.
  • Güneşin zararlı ışınlarına karşı cildin daha parlak ve canlı görünmesi sağlanır.
  • Ciltte kalıcı nem kapasitesi artar.
  • Cilt dokusu daha güçlü ve canlı hale gelir.
  • Cildin parlaklığı artar.
  • Ciltte kolajen üretimi ve elastik yapı sağlanır.

Gençlik Aşısı Etkisi Ne Zaman Görülür?

Gençlik aşısının en önemli avantajı etkilerinin hemen ortaya çıkmasıdır. Bursa gençlik aşısı uygulaması sonrasında ilk 5-7 gün içine ciltte parlaklık ve canlılık ortaya çıkar. İlerleyen dönemde ciltte parlaklık ve canlı görünüm etkisi artarak devam eder. Kişinin her gün ortalama 2 litre su içmesi ve güneş ışınlarına karşı kendini koruması gibi durumlarda etkisi daha uzun sürebilir.

Gençlik aşısından sonra kalıcılığın hacim yönünden etkisi 6-8 ay kadar sürer. Ciltte hidrasyon, parlaklık ve elastikiyet arttırma etkisi 12-15 ay kadar sürecektir. Uygulamanın tekrarlanması durumunda kalıcılık etkisi çok daha uzun süre devam eder.

Gençlik Aşısı Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

Gençlik aşısı uygulamasında hasta aynı gün taburcu edilir ve günlük hayatına devam edebilir. Ancak yine de uygulama sonrasında başarı oranı için dikkat edilmesi gereken bazı noktalar vardır;

• Gençlik aşısından sonra 1-2 gün uygulama yapılan bölgeye peeling ve kese uygulanmamalıdır. İğne bölgesinde küçük kızarıklıklar oluşacağı için bu konuya dikkat edilmelidir.
  • Uygulama sonrasında bölgeye su değdirilebilir. İlk birkaç gün duş alırken bölgenin nazik temizlenmesi gerekir.
  • İğne bölgesindeki kızarıklıklar güneşle temas ederse lekeler oluşabilir. Bu yüzden işlemden sonra güneş kremi kullanılmalıdır.
  • Hastalar uygulama sonrasında cilt bakım ürünlerine aynı şekilde devam edebilir.
  • Gençlik aşısı sonrasında her gün cildin iki defa nemlendirilmesi önerilir.

Bursa Gençlik Aşısı Fiyatları 2021

Bursa gençlik aşısı fiyatları tedaviye göre değişiklik göstermektedir. Gençlik aşısından tüm tedavi kişiye özel olarak planlanır. Seans sayısı değişiklik göstereceği için maliyet değişecektir. Gençlik aşısı fiyatları için kliniğimize gelebilir ve size özel tedavi planı sonrasında fiyat bilgisi alabilirsiniz. Gençlik aşısı doğru şekilde uygulandığında çok başarılı sonuçlar veren bir uygulamadır. Kanser tedavisi görenler hassas bir dönemde oldukları için tedavi sonrasında Bursa gençlik aşısı uygulamasına başvurabilirler.

Bursa’da gençlik aşısı randevusu almak ve tedavi süreci hakkında detaylı bilgiye erişmek için kliniğimizle iletişime geçebilirsiniz.